Sesongavslutning med Pizza, hoppfilm og kaker

I god tradisjon avsluttes hoppsesongen for alle som har lyst i BSK sitt klubbhus (BSK hytta) ved hoppbakken ved Ferista. Arrangementet starter kl 18 og varer omkring 2 timer Dato er tirsdag 17/4 og det koster kr 50 pr utøver, betales med Vipps ved inngangen.

Her trenger vi litt hjelp, først og fremst med å fremskaffe film/bilder fra sesongen som har vært, gjerne helt fra april ifjor, da vis sist møttes til avslutning.

Har du bilder/film og ønsker å dele, så vil Elin sette sammen et passelig utvalg. Da sender du enten bildene på mail, eller aller helst deler en dropbox-katalog med Elin, Hun treffes på Elin (at) hoien (dot) no

Vi gleder oss til å se hva Elin får til i år..

SPOND-gruppe

Gruppekode: ZWDXB